Masovno pošiljanje SMS-ov in MMS-ov je resnično otročje lahko!

Začnite s pošiljanjem SMS in MMS sporočil že DANES!

Cena za SMS in MMS že od
0,01 € naprej!

Preizkusite 15 brezplačnih SMS-ov ali MMS-ov in se prepričajte.

Zakaj SMS in MMS?
Kaj bi naredili, če bi na vaš telefon prav zdaj dobili SMS? Prebrali bi ga. Enako bi storile vaše stranke. Skoraj 100 % gotovo je, da bomo, ko na telefon dobimo SMS, le-tega tudi odprli. Lahko ste torej prepričani, da vaša sporočila ne bodo ostala neopažena in jih bo stranka zagotovo videla. Ker ima telefon praktično vsak in mu je vedno pri roki, boste z SMS-i dosegli širok krog uporabnikov, med njimi tudi tiste, ki nimajo stalnega dostopa do spleta in elektronske pošte.
 
Seveda moramo dodati, da je obveščanje prek SMS-ov hitro in stroškovno zelo ugodno. Stranka bo vaše sporočilo na svoj telefon prejela v roku nekaj sekund od trenutka, ko boste pritisnili gumb »Pošlji«. Cena samega SMS-a je nizka; gre pravzaprav za enega najcenejših načinov oglaševanja, kjer je vložek relativno majhen, efekt pa velik.
 
Kaj pridobim z obveščanjem prek SMS-ov?


Z uporabo SMS-ov pridobite pomembno prednost pred konkurenco, ki ne razmišlja mobilno in svojih oglaševalskih akcij ne seli na mobilne telefone. Boljša oblika direktnega marketinga kot je SMS, vsaj zaenkrat, ne obstaja. Ne poznamo namreč metode oglaševanja, ki bi, tako kot SMS, stranko dosegla kjerkoli in bila obenem personalizirana. Ni važno, če vaša stranka gleda TV ali teče; lahko ste sigurni, da bo SMS-u, ki bo prišel na njen telefon, posvetila svojo polno pozornost in ga tudi odprla.
 
SMS-marketing se tudi odlično povezuje z drugimi vrstami marketinga in je izjemno učinkovito dopolnilno sredstvo za vaš obstoječ prodajni proces. Odločitev za SMS-marketing lahko pomembno izboljša rezultate kampanje, ki jo trenutno izvajate. Z SMS-i lahko podprete različne akcije, npr.: kataloško oglaševanje, masovno pošiljanje e-pošte ipd.
 
SMS-i so tudi zelo učinkovito sredstvo za to, da vaše stranke ne bodo pozabile na dogovorjeni termin. Ker vam stranka lahko pošlje povratni SMS, se lahko kar prek SMS-ov dogovorite tudi za sam termin. Ker pri tem stranke ne motite s klicem, ko je npr. na sestanku, ste lahko prepričani, da bo vaš način komunikacije prispeval k večjemu zadovoljstvu stranke z vašo storitvijo.

Zakaj SMS in MMS?

Imate novo kolekcijo, pripravljate razprodajo ali nagradno igro?
Bi stranke radi presenetili z MMS kodo, ki prinaša popoust?
Želite, da stranke vsak dan ob 10. uri dobijo SMS voščilo za rojstni dan?
Bi stranke radi opomnili, da imajo jutri dogovorjen termin pri vas?
 

Če ste na vsaj eno vprašanje odgovorili z DA, imamo pravo rešitev za vas!