V kakšnem časovnem obdobju moram porabiti zakupljeno količino sporočil (SMS, MMS)?
V 12 mesecih od dne nakupa.
Kako vključim storitev, ki omogoča, da se namesto telefonske številke pošiljatelja (na primer »1234«) izpiše poljubna beseda?
To opcijo lahko izbereš že ob sami registraciji, če pa se zanjo odločiš naknadno, nas kontaktiraj.
Ali je storitev, ki omogoča, da se namesto splošne telefonske številke pošiljatelja (na primer »1234«) izpiše poljubna beseda, plačljiva?
Da. Cena storitve je 85 €. Strošek je enkraten.
Lahko pošiljam SMS in MMS sporočila z lastne telefonske številke?
Da. V tem primeru nam posreduješ tvojo telefonsko številko, ki jo nastavimo na račun za pošiljanje sporočil. Storitev je plačljiva.
Lahko sprejemam SMS in MMS sporočila na lastno telefonsko številko?
Da. V tem primeru nam posreduješ tvojo SIM kartico, ki jo nastavimo na račun za sprejemanje sporočil. Storitev je plačljiva.
Ali moram obvezno zakupiti pošiljatelja?
Ne. Brezplačno lahko uporabljaš našo splošno številko ali pošiljatelja InfoSMS.
Lahko na poslana SMS sporočila prejemam odgovore?
Da. Vendar moraš zakupiti modul, ki omogoča dvosmerno komunikacijo. Če te zanima ta možnost, nas kontaktiraj.
Ali podpirate vse slovenske operaterje?
Da in tuje tudi. Imamo prek 900 povezav po vsem svetu.