Kaj bi naredil, če bi na svoj telefon prav zdaj dobil SMS sporočilo? Prebral bi ga. Enako bi storile tvoje stranke. Skoraj 100 % gotovo je, da bomo ob prejemu SMS sporočila tega tudi odprli. Lahko si torej prepričan, da tvoja sporočila ne bodo ostala neopažena in jih bo stranka zagotovo videla. Ker ima telefon praktično vsak in mu je vedno pri roki, boš z SMS sporočili dosegel širok krog uporabnikov, med njimi tudi tiste, ki nimajo stalnega dostopa do spleta in elektronske pošte.
Seveda moramo dodati, da je obveščanje preko SMS sporočil hitro in stroškovno zelo ugodno. Stranka bo tvoje sporočilo prejela v roku nekaj sekund od trenutka, ko boš pritisnil gumb »Pošlji«. Cena SMS sporočila je nizka; gre pravzaprav za enega najcenejših načinov oglaševanja, kjer je vložek relativno majhen, efekt pa velik.
Kaj pridobim z obveščanjem preko SMS sporočil
Z uporabo SMS sporočil pridobiš pomembno prednost pred konkurenco, ki ne razmišlja mobilno in svojih oglaševalskih akcij ne seli na mobilne telefone. Boljša oblika direktnega marketinga, kot je SMS sporočilo, vsaj zaenkrat ne obstaja. Ne poznamo namreč metode oglaševanja, ki bi stranko dosegla kjer koli in bila obenem personalizirana, kot je to z uporabo SMS sporočila. Ni pomembno, če tvoja stranka gleda televizijski sprejemnik ali teče; lahko si prepričan, da bo prejetemu SMS sporočilu posvetila svojo polno pozornost in ga tudi odprla.
SMS marketing se tudi odlično povezuje z drugimi vrstami marketinga in je izjemno učinkovito dopolnilno sredstvo za tvoj obstoječi prodajni proces. Odločitev za SMS marketing lahko pomembno izboljša rezultate kampanje, ki jo trenutno izvajaš. Z SMS sporočili lahko podpreš različne akcije, na primer kataloško oglaševanje, masovno pošiljanje e-pošte ipd.
SMS sporočila so tudi zelo učinkovito sredstvo za to, da tvoje stranke ne bodo pozabile na dogovorjeni termin. Ker ti stranka lahko pošlje povratno SMS sporočilo, se lahko kar preko SMS sporočil dogovorite tudi za sam termin. Ker pri tem stranke ne motite s klicem, ko je na primer na sestanku, si lahko prepričan, da bo tvoj način komunikacije prispeval k večjemu zadovoljstvu stranke s tvojo storitvijo.