Masovna SMS sporočila so sporočila, ki jih v trenutku razpošlješ vsem kontaktom v svoji bazi. Masovna MMS sporočila so večpredstavnostna sporočila, ki jih prav tako v trenutku razpošlješ vsem kontaktom v svoji bazi.
Kontakte v bazi lahko deliš v različne skupine in vsaki skupini pošlješ SMS ali MMS sporočilo z določeno vsebino. Masovna SMS/MMS sporočila pošiljaš tako, da v program za pošiljanje vpišeš želeno sporočilo, ki ga samo z enim klikom razpošlješ na stotine ali na tisoče mobilnih številk. V primeru pošiljanja MMS sporočil v programu naložiš tudi poljubno fotografijo (.jpg, .png, .gif).
Omogočamo ti pošiljanje tako brezplačnih kot plačljivih SMS/MMS sporočil za končno stranko. Na tvojo željo lahko pripravimo tudi personalizirana sporočila.
Kako bom pošiljal masovna SMS/MMS sporočila
Obstajata dve možnosti. Prva je ta, da uporabiš in narediš integracijo (implementacijo) v svojem sistemu. V ta namen ti bomo posredovali tehnično dokumentacijo.
Druga opcija je, da uporabljaš naš program AIMartist, do katerega dostopaš prek spleta. Tukaj integracija ni potrebna, sporočila pa lahko začneš pošiljati takoj, brez dodatnega časa in stroška, ki sta sicer potrebna za implementacijo. Vse, kar potrebuješ, je dostop do interneta in spletni brskalnik. SMS/MMS sporočila boš pošiljal od kjerkoli, kjer boš imeli dostop do interneta, direktno s svojega uporabniškega računa preko obrazca za pošiljanje. Ko boš prijavljen v svoj uporabniški račun, boš imel pregled nad:
- statistiko poslanih sporočil,
- statusom dostave posameznega SMS ali MMS sporočila,
- številom zakupljenih sporočil, ki jih imaš na voljo, uporabniškimi skupinami, naslovniki itd.
Preprosto in učinkovito!
Kaj je avtomatski SMS opomnik
Si avtoserviser, frizer ali zdravnik in želiš stranke z SMS sporočilom opomniti na to, da imajo naslednji dan pri vas servis vozila, striženje las ali zdravniški pregled? (seveda tukaj obstaja nešteto možnosti) Vse, kar potrebujemo za to, da ti omogočimo avtomatizirano pošiljanje SMS opomnikov, je pravilno izpolnjen Excelov dokument, v katerem so vnešeni podatki iz baze strank, ki jim želite pošiljati avtomatske SMS opomnike. Navodila, kako pravilno izpolniti Excelov dokument, ti bomo posredovali, ko nam pošlješ povpraševanje.
Na podlagi podatkov v Excelu bomo v našem programu za pošiljanje sporočil omogočili avtomatsko pošiljanje sporočil. S pomočjo tega bodo vaše stranke en dan pred dogovorjenim terminom (lahko tudi dva dni prej oziroma po izbiri) prejele avtomatski SMS opomnik. Po želji lahko omogočimo tudi personalizacijo.
Primer personaliziranega avtomatskega SMS opomnika:
»Pozdravljeni g. Miha. Jutri, 04.10.2020 ob 13. uri ste naroceni na zobozdravstveni pregled v nasi ambulanti. Ta SMS je brezplacen.«
Kako bo sistem pošiljal avtomatske SMS opomnike
Ko boš pravilno izpolnil Excelov dokument in ga uvozil v naš online program AIMartist, bo naš sistem stranki, ki si jo naročil, en dan pred tem datumom poslal avtomatski SMS opomnik, da je naslednji dan naročena pri tebi.
Sistem bo pošiljal avtomatske SMS opomnike vsak dan ob uri, ki jo boš določil ti (npr. vedno ob 16. uri).
Ko boš prijavljen v svoj uporabniški račun, boš imel pregled nad:
- statistiko poslanih sporočil,
- statusom dostave posameznega SMS ali MMS sporočila,
- številom zakupljenih sporočil, ki jih imaš na voljo, uporabniškimi skupinami, naslovniki itd.
Izkoristi potencial SMS marketinga in začni z masovnim obveščanjem že danes!
Kaj so WAP push sporočila
WAP push sporočilo je SMS sporočilo, ki vsebuje povezavo do WAP strani (povezava http). Uporabnik lahko preko te povezave dostopa do WAP vsebin. WAP push sporočila podobno kot MMS sporočila omogočajo, da uporabniku pošlješ bogatejšo vsebino (in več vsebine) kot je to pri SMS sporočilu, ki je tudi omejen s številom znakov. WAP push sporočila so idealna za organiziranje SMS klubov, SMS nagradnih iger, SMS kvizov ipd.
Omogočamo ti pošiljanje tako brezplačnih kot plačljivih WAP push sporočil za končno stranko.
Kaj vse omogoča SMS MMS : api
SMS je zelo oseben oglaševalski medij. To pomeni, da bo vsako SMS sporočilo prilagojen osebi, ki ji je bilo poslano. Kdor bo prejel tvoje SMS sporočilo, bo v njem nagovorjen s svojim imenom, priimkom ipd. Prav tako bodo ženske uporabnice dobile SMS sporočilo, napisano v ženski obliki (npr. Spoštovana ga. Anja), moški pa v moški obliki (npr. Spoštovani g. Bojan). Vključiš lahko tudi druge podatke, ki bodo prilagojeni posamezniku, saj so možnosti za personalizacijo praktično neomejene.
Uporabniki se na personalizacijo zelo dobro odzivajo. Vse napisano velja tudi za MMS sporočila in avtomatske SMS opomnike.
Primer:
- V podjetju pripravljaš prodajno akcijo, o kateri bi rad želel preko SMS sporočil obvestiti svoje stranke. Akcija se bo odvijala v vaših poslovalnicah v Ljubljani in v Mariboru. Vsem strankam pošlješ SMS vabilo, ki ga s pomočjo našega programa pripraviš tako, da bodo tiste stranke, ki živijo na območju Ljubljane, na koncu sporočila videle besedilo »Pricakujemo vas v nasi ljubljanski poslovalnici«, tiste iz Maribora pa »Pricakujemo vas v nasi mariborski poslovalnici«.
- Lahko bi vsem naenkrat zapisali »Pricakujemo vas v nasi najblizji poslovalnici«, a je to sporočilo zelo generično, stranke pa se zavedajo, da si z enakim besedilom naslovil celotno maso ljudi. Z uporabo personaliziranega sporočila, prilagojenega dejanskim okoliščinam, pri stranki dosežeš veliko boljši efekt.
Nastavitev pošiljatelja
Poskrbeli smo za to, da se tvojim strankam na telefonu ne bo prikazala številka »1234« ali kaj podobnega. Namesto tega vpišeš poljubno (krajšo) besedo, recimo ime vašega podjetja. Ta beseda se bo v SMS sporočilih, ki jih boš poslal, prikazala kot ime pošiljatelja.
Primer sporočila, ki ima nastavljenega pošiljatelja:
Pošiljatelj: Nova Banka
Besedilo: Spostovani g. Novak. Vabimo vas, da si ogledate ponudbo novih varcevalnih racunov na www.nova-banka.si. Nudimo vam 2 leti brez stroskov vodenja racuna. Ta SMS je brezplacen.
Nastavitev termina
Ničesar ne prepusti naključju in nastavi točno uro, ko bi rad, da stranke dobijo tvoje SMS sporočilo.
Segmentacija uporabnikov
Ker ti naš program omogoča, da uporabnike v bazi deliš v različne skupine, lahko samo določeni ciljni skupini strank pošlješ SMS sporočilo s točno določeno vsebino. Npr. svojim top kupcem pošlješ sporočilo z njim prilagojeno vsebino, tvojim potencialnim strankam pa sporočilo s povsem drugo vsebino.
Natančno merjenje uspešnosti kampanje
Ob vsakem trenutku boš natančno vedel, kakšen je status dostave sporočila (dostavljeno, nedostavljeno, v pošiljanju).
Sledenje reakcijam
Naš program ti omogoča, da s strankami dvosmerno komuniciraš in zbiraš njihove povratne odgovore oziroma reakcije. Tako boš hitro videl, katere so tvoje »vroče« stranke, na katere lahko npr. usmeriš ciljano kampanjo.
Dvosmerna komunikacija
Naš sistem omogoča, da stranke odgovorijo na tvoje sporočilo in se s poslano ključno besedo npr. prijavijo v tvoj SMS klub.