Kontakt
+386 40 577 482 info(at)4egi.com Ferrarska ulica 8, SI - 6000 Koper, Slovenija
Sledi nam

Pogosta vprašanja

Ali lahko v SMS in MMS sporočilih uporabljam šumnike (č, ž, š) in druge znake (na primer €)?

Lahko, vendar en tak znak v SMS oziroma MMS sporočilu zavzame več mest. Čeprav navzven ni opaziti, je dolžina sporočila zaradi tega daljša. Če zaradi tega v SMS/MMS sporočilu presežeš dolžino, ki ustreza enemu sporočilu, boš zanj plačal več.

Ali lahko pošiljam SMS in MMS sporočila v tujino in koliko stanejo?

Lahko. Pošlji nam povpraševanje.

Kako v online program AIMartist uvozim bazo strank, ki jim želim pošiljati sporočila?

(Za tistega, ki ni naredil integracije v svoj sistem, ampak uporablja naš online program AIMartist.)

To storiš s pomočjo Excelove tabele, v katero pravilno vneseš imena strank (po želji tudi priimke) in njihove telefonske številke. Stranke lahko razvrščaš tudi v različne skupine. To ti omogoča, da določeno SMS/MMS sporočilo pošlješ samo določeni skupini. Primer: SMS sporočilo, ki spodbuja k nakupu, pošlješ samo strankam iz skupine »potencialne stranke«.

Pri tem je lahko ista stranka razvrščena v več skupin znotraj tvoje baze. Primer: Ana, ki jo imaš v skupini »potencialne stranke«, je lahko obenem razvrščena v skupino »ženske«, celi skupini žensk pa za 8. marec pošlješ MMS sporočilo s kodo, ki ob nakupu prinaša posebno ugodnost.

Dobivaš nove stranke, ki bi jih rad vnesel? Ni problema. Nove stranke lahko kadarkoli dodajaš v Excelovo tabelo. Navodila, kako pravilno vnašati kontakte v Excelovo tabelo in kako stranke razvrščati v različne skupine, ti bomo posredovali mi.

Pogosto zastavljena vprašanja

V kakšnem časovnem obdobju moram porabiti zakupljeno količino sporočil (SMS, MMS)?

V 12 mesecih od dne nakupa.

Je treba poleg zakupa sporočil (SMS, MMS) plačevati tudi mesečno naročnino?

Ne.

Se lahko namesto splošne telefonske številke pošiljatelja (na primer »1234«) izpiše naziv podjetja ali drugo ime?

Da.

Kako vključim storitev, ki omogoča, da se namesto telefonske številke pošiljatelja (na primer »1234«) izpiše poljubna beseda?

To opcijo lahko izbereš že ob sami registraciji, če pa se zanjo odločiš naknadno, nas kontaktiraj.

Ali je storitev, ki omogoča, da se namesto splošne telefonske številke pošiljatelja (na primer »1234«) izpiše poljubna beseda, plačljiva?

Da. Cena storitve je 85 €. Strošek je enkraten.

Lahko pošiljam SMS in MMS sporočila z lastne telefonske številke?

Da. V tem primeru nam posreduješ tvojo telefonsko številko, ki jo nastavimo na račun za pošiljanje sporočil. Storitev je plačljiva.

Lahko sprejemam SMS in MMS sporočila na lastno telefonsko številko?

Da. V tem primeru nam posreduješ tvojo SIM kartico, ki jo nastavimo na račun za sprejemanje sporočil. Storitev je plačljiva.

Ali moram obvezno zakupiti pošiljatelja?

Ne. Brezplačno lahko uporabljaš našo splošno številko ali pošiljatelja InfoSMS.

Lahko na poslana SMS sporočila prejemam odgovore?

Da. Vendar moraš zakupiti modul, ki omogoča dvosmerno komunikacijo. Če te zanima ta možnost, nas kontaktiraj.

Ali podpirate vse slovenske operaterje?

Da in tuje tudi. Imamo prek 900 povezav po vsem svetu.

Ali moram imeti za pošiljanje SMS ali MMS sporočil prek vašega sistema na računalniku nameščeno posebno aplikacijo?

Ne. Pošiljate s svojega uporabniškega računa in za pošiljanje potrebujete samo mobilno napravo, povezano z internetom.

Kako vem, če je bilo SMS ali MMS sporočilo uspešno dostavljeno?

V programu se vam ob poslanih (odhodnih) sporočilih vedno izpiše status dostave.

Ali lahko pošiljam sporočila več prejemnikom naenkrat?

Da.

Koliko SMS in MMS sporočil lahko pošljem v določenem času?

Ni omejitve, saj sistem pošilja 500 sporočil/sekundo.

Ali se da kupiti ključno besedo in storitve plačljivih SMS sporočil?

Da. Za več informacij nam pošlji povpraševanje ali nas kontaktiraj.

Kako zanesljiv je vaš sistem?

99,9 %. Vsak mesec se skozi naš sistem pošlje preko 2 milijona sporočil. Za pošiljanje uporabljamo premium kanale, ki so med vsemi obstoječimi kanali na trgu najkvalitetnejši in najbolj zanesljivi. Seveda vedno obstaja majhna možnost, da bi prišlo do izpada storitve zaradi višje sile, na katero pa nihče nima vpliva.

Kdaj poslano sporočilo prispe na telefon?

Sporočila so dostavljena nemudoma (v roku nekaj sekund).

Kako se povežem z vašim sistemom?

Dobil boš dokumentacijo, kjer je skozi primere prikazano, kako z nekaj vrsticami kode enostavno vzpostaviti povezavo.

Ali lahko pošiljam plačljiva sporočila za končno stranko?

Da.

backgroundgraphicmobiles

Zakaj SMS in MMS

Imaš novo kolekcijo, pripravljaš razprodajo ali nagradno igro?
Bi stranke rad presenetil z MMS kodo, ki prinaša popust?
Želiš, da stranke vsak dan ob 10. uri dobijo SMS voščilo za rojstni dan?
Bi stranke rad opomnil, da imajo jutri dogovorjen termin pri tebi?

Če si na vsaj eno vprašanje odgovoril z DA, imamo pravo rešitev zate!

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjaš z uporabo piškotkov. več informacij

Nastavitve piškotkov na tej spletni strani so nastavljene na »dovoli piškotke«, da vam omogočijo najboljšo izkušnjo brskanja. Če še naprej uporabljate to spletno stran, ne da bi spremenili nastavitve piškotkov, ali spodaj kliknete »Sprejmi«, s tem soglašate.

Na tej spletni strani je implementirana reCAPTCHA v3. Uporaba reCAPTCHA v3 je podvržena Googlovemu pravilniku o zasebnosti in pogojem uporabe.

Zapri